• Gratis verzending v.a. €50,-
  • Kopen op rekening
  • Snelle levering
Klantenservice

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar via e-mail, Twitter en Facebook. Dezelfde dag krijgt u antwoord van ons. Wilt u liever telefonisch contact, dan kan dat op werkdagen tussen zes en tien uur 's avonds.

De chatfunctie is zeven dagen per week beschikbaar.


 

1 Veelgestelde vragen
1.1 Kan ik een artikel komen bekijken?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen namelijk geen showroom.

1.2 Kan ik producten terugsturen en krijg ik dan mijn geld terug?

Ja, dat kan, mits het product ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Laat ons binnen 14 dagen na bestelling weten dat je het product wil retournen. Dit kan door ons een e-mail te sturen of te bellen, of ons herroepingsformulier te downloaden (PDF), in te vullen en op te sturen. Na ontvangst van het product storten wij het aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

1.3 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

We streven er naar om je bestelling binnen twee werkdagen af te handelen. Daarna duurt het zo’n 1 tot 2 werkdagen (afhankelijk of het is verstuurd met brievenpost/pakketpost). Bestellingen die naar het buitenland verstuurd worden, zullen er enkele dagen langer over doen.

1.4 Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat nu?

Als je twee weken na het plaatsen van je bestelling nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail.

1.5 Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

Onze Algemene Voorwaarden zijn hier te lezen.

1.6 Het product dat ik wil kopen is uitverkocht. Hoe lang duurt het voordat het weer binnen is?

We proberen onze voorraad regelmatig bij te vullen. Omdat sommige producten van ver moeten komen, is het vaak lastig te zeggen hoe lang dit duurt. Stuur ons een mail als je meer informatie wilt.

1.7 Als ik iets bestel, kan ik het ook aan iemand anders laten versturen?

Ja, dat kan. Vul dan niet alleen je eigen adres, maar ook een bezorgadres in bij het afrekenen. Wij versturen het artikel dan naar het bezorgadres.

1.8 Wat zijn de verzendkosten?

Is je bestelling boven de € 50, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Anders bedragen de verzendkosten € 2,95.

1.9 Ik heb een vraag over een van jullie producten. Waar kan ik die stellen?

Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen. Je kunt ons ook bellen of je vraag stellen via de chat.

1.10 Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet? Neem dan even contact met ons op via info@compleetopweg.nl

Neem contact op
* Verplichte velden
QShops
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »